Array ( [type] => 2 [message] => mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:100337 Library:30121 [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  سايبان پيچ و مهره اي سايبان پيچ و مهره اي

پیش ساخته های فلزی

سايبان پيچ و مهره اي در مشهد

سايبان هاي پيچ و مهره اي به گونه اي هستند كه تمام اجزاي آن در كارخانه بزرگمهر توسط افراد ماهر توليد شده و داراي پوشش رنگ كوره اي الكترو استاتيك بوده و تمامي قسمت ها توسط واحد كنترل كيفيت تاييد وبه همراه بسته بندي به صوت پك به همراه فيلم آموزش نصب به محل ارسال مي گردد. ونصب آن بدون مزاحمت و تخريب كاري در محل در كمترين زمان ممكن صورت مي گيرد.

تمام قطعات اين سايبان ماشين از قبل آماده سازي شده و نياز به هيچ گونه برش كاري و جوشكاري در محل ندارد. همچنين به خاطر كيفيت بالاي ساخت داراي عمر مفيد طولاني بوده و مي توان آن را چندين بار باز و در محل جديدي نصب كرد.


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/6/22 ساعت: ۱۳ توسط:dehghanbozorgmehr :

سايبان پيچ و مهره اي در مشهد

شركت بزرگمهر مفتخر به طراحي و توليد نسل جديد از سايبان خودرو به صورت پيچ و مهره‌اي مي‌باشد كه به دليل داشتن ويژگي‌هاي منحصر به فرد نسبت به ديگر انواع سايبان‌ها مورد توجه و استقبال مشتريان قرار گرفته است. اين سايبان خودرو از استحكام بالايي برخودار است و سازه آن عمر مفيد بالايي داشته و ساليان سال بدون نياز به مواردي همچون رنگ آميزي ساليانه، با استحكام بالا در برابر عوامل مختلف محيطي و جوي، محيطي امن براي وسايل نقليه فراهم مي‌نمايد. سازه سايبان خودرو پيچ و مهره اي بزرگمهر از مقاطع فولادي فابريك و استاندارد ساخته مي‌شود كه باعث شده اين سازه‌ها داراي استحكام و مقاومت بالايي باشند.

شركت بزرگمهر اولين و بزرگترين توليد كننده سايبان خودرو در كشور سعي كرده تا محصولات جديد خود را با استحكام، زيبايي و جذابيت بيشتر به مشتريان عزيز ارائه نمايد. گروه صنعتي بزرگمهر با سابقه طولاني در توليد انواع سازه‌هاي فلزي، سايبان خودرو را با طرح و ظاهر متفاوت توليد و به بازار عرضه مي‌كند.

 


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/5/5 ساعت: ۱۵ توسط:dehghanbozorgmehr :

سايبان پيچ و مهره اي فراز ايتاليا بزرگمهر

سايبان پاركينگ يك محصول با كارايي مفيد است كه ميتواند محل امن و خوبي را براي پراك خودرو شما ايجاد كند. در روزهاي گرم يكي از مشكلات صاحبين خودرو اين است كه آفتاب صندلي ها را خيلي داغ ميكند و يا دست زدن به فرمان آسان نيست. همچنين كه براي روشن كردن كولر هم زمان لازم است و تهويه خوبي را براي خودرو ايجاد نميكند.

علاوه بر اين نور آفتاب به مرور رنگ بدنه را از بين ميبرد و هزينه هاي تعمير و نگهداري خودرو بسيار زياد است. شما از خرابي بدنه و استهلاك خودرو در زمستان هم در امان نخواهيد بود. چون سرما و يخ و برف به موتور و بدنه آسيب ميزند. در رزوهاي پر بارش هم معمولا برف تمام سطح خودرو را خواهد گرفت و استفاده از اتومبيل تقريبا غير ممكن است.

در هرجاي ايران كه هستيد ميتوانيد از طريق لينك زير شرايط نمايندگي هاي سايبان پيچ و مهره اي بزرگمهر را در شهرتان بررسي كنيد و سپس سايبان ماشين مورد نيازتان را سفارش دهيد. همكاران ما آماده مشاوره و پاسخگويي به شما خواهند بود.


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/4/20 ساعت: ۱۱ توسط:dehghanbozorgmehr :